معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : بهاره مقاسیان

اپلیکیشن آموزش زبان 	اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی	اپلیکیشن آموزش انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن آموزش زبان است. این اپلیکیشن ها صرفا با تمرکز بر جنبه های مفرح و لذت بخشی که از هر نظر با استانداردهای زبان آموزی مطابقت دارد توانسته اند از محبوبیت روزافزونی در بین کاربران برخوردار شوند.

اساتید، معلمان و دانش آموزان یکی از اهداف این اپلیکیشن ها می باشند. بنابراین طبیعی است که در تهیه این اپلیکیشن ها سلیقه این طیف نیز در نظر گرفته شده باشد. این گروه از افراد می توانند مهارت های یادگیری زبان انگلیسی را از طریق نصب اپلیکیشن زبان انگلیسی بر روی گوشی های هوشمند خود در هر جا و مکانی که باشند تقویت نمایند. همچنین مدارس و دانشگاه ها نیز می توانند ضمن معرفی این مجموعه اپلیکیشن زبان انگلیسی زمینه های لازم را برای دانشجویان و زبان آموزان خود علاوه بر برنامه های درسی و تقویتی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی فراهم نمایند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : 

1- اپلیکشن آموزش زبان Sentence Master Pro

‫اپلیکیشن آموزش زبان Sentence Master Pro‬‎

این اپلیکیشن زبان انگلیسی به روش  گیمفیکشن (  gamification  ) یا بازی محوری ضمن تمرکز بر ساخت جملات و  کاربران را وادار می سازد تا تواناییهای خود را در زمینه جمله بندی به چالش بکشند و با ردیف کردن کلمات به هم ریخته و جملات پراکنده به آنها نظم و انسجام اصلی را بخشیده و از این طریق بتوانند از جنبه های آموزشی آن بهره مند شوند. نحوه چینش جملات به این ترتیب است که کاربر باید در ظرف مدت زمان معینی جملات را تکمیل کند و بتواند بهترین گزینه ها را در این زمینه ارائه دهد.

این برنامه و محیط آن بیشتر برای جوانان طراحی شده است و می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی را در خصوص یادگیری زبان انگلیسی از خود برجای بگذارد.

 جذابیت این نوع اپلیکیشن زبان انگلیسی  که Sentence Master Pro  نامیده می شود غیر از محیط جذاب و کاربر پسند به سهولت استفاده از آن مربوط می شود.

 به طوری که سایر رده های سنی و تمام افرادی که دارای توانایی های مختلفی در زبان انگلیسی هستند می توانند از این اپلیکیشن زبان انگلیسی استفاده کنند.

 در واقع می توان این برنامه در سنین پایین تر از قبیل نوجوانان که در خواندن و نوشتار تبحر دارند و می خواهند درک مفاهیم خود را به چالش بکشند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 البته در کنار این طیف علاقمندان زبان انگلیسی نیز دیده می شوند که تمایل دارند تا سطح مهارت های خود را ارتقا ببخشند.

 این گروه نیز می توانند از طریق نصب این اپلیکیشن زبان انگلیسی که برای اندروید و ios طراحی شده است از مزایای آن  به منظور تقویت مهارت زبان آموزی خود بهره مند شوند.

 همچنین این اپلیکیشن زبان انگلیسی می تواند سکوی پرشی برای دانش آموزانی باشد که با وجود ان که سطوح مختلف را طی کرده اند ولی سعی دارند تا با تقویت بنیه علیم خود و نیز غنی سازی دایره واژگان خود تجارب بیشتری در این زمینه کسب کنند.

 همچنین بخشی از این اپلیکیشن محبوب به ضرب المثل ها اختصاص داده  شده است. در این بخش بزرگسالانی که به نحوی تمایل دارند مهارت های خود را در یادگیری زبان انگلیسی به چالش بکشند می توانند اطلاعات و دانش خود را به بوته آزمایش بسپارند.

2- اپلیکشن آموزش زبان Doulingo

 ‫اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo‬‎

این اپلیکیشن باری اندروید و اپل طراحی شده و دسترسی به آن ریگان می باشد. بدون شک Doulingo در بین سایر اپلیکیشن های موجود یکی از استثنایی ترین برنامه های کاربردی به شمار می رود.

 Doulingo به عنوان یک اپلیکیشن زبان انگلیسی محبوب توانسته است در سال های اخیر محبوبیت فراوانی را در بین کاربران به دست بیاورد. این اپلیکیشن زبان انگلیسی برای افراد مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد.

 Doulingo به نوآموز کمک می کند تا روزانه فقط در عرض ۲۰ دقیقه سرعت یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهد. درس واژه هایی که در این اپلیکیشن  زبان انگلیسی  گردآوری شده اند به زبان اموز این امکان را می دهد تا در خصوص ۷ واژه جدید حول یک موضوع مشخص مهارت های لازم را کسب کند و امتیازات لازم را نیز پس از ارائه و تکمیل درس واژه های روزانه از طریق این اپلیکیشن دریافت می نماید.

 موضوعات و مطالبی که در Doulingo مطرح می شود کاملا با سطح و سبک یادگیری کاربران مطابقت دارد. در واقع این اپلیکیشن زبان انگلیسی روش آموزشی  گام به گام و تدریجی را در راس کار قرار داده و بر همین اساس مراحل آشناسازی نو آموز با زبان انگلیسی را انجام می دهد.

 3- اپلیکیشن آموزش زبان Busuu

‫اپلیکیشن آموزش انگلیسی busuu‬‎

بیش از ۹۰ میلیون نفر در سطح جهان از اپلیکیشن زبان انگلیسی  busuu استفاده می کنند. البته busuu غیر از زبان انگلیسی سایر زبان های مطرح جهان را نیز پوشش داده که به طور کلی مشتمل بر ۱۲ زبان در سطح جهان می باشند.

 از طریق ایم اپلیکیشن زبان آموزان می توانند با زبان اصلی ارتباط برقرار کرده وشاهد  نتایج موثر آن در نوشته ها و مکالماتشان باشند.

 مطالبی که در اپلیکیشن busuu ارائه شده است به چند بخش از جمله خواندن، مکالمه، نوشتار و املای صحیح کلمات در هر دوره از مراحل یادگیری زبان مورد نظر تقسیم می شوند.

 به خصوص این اپلیکیشن برای مبتدیان بسیار موثر می باشد از این رو که به آنان این امکان را می دهد تا بدانند که در طول یک روز چه مطالبی را یاد گرفته اند و برنامه آینده آنان به چه شکلی خواهد بود.

 این ساختار به یادگیرنده امکان می دهد تا با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری در  مسیر یادگیری زبان انگلیسی گام بردارد.

 بدین معنی که تمرکز شما صرفا بر مطالبی خواهد بود که با موضوعات درسی کاملا مرتبط هستند و در این برنامه از مطالب حاشیه ای و غیر مرتبط از قبیل مطالب تصادفی در زمینه گرامر و یا واژگان نامانوس و سیار موارد خبری نیست.

 شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن زبان انگلیسی busuu هم به تمرین زبان انگلیسی خودتان بپردازید و هم آموخته ها و تجربیات خودتان را در زمینه یادگیری زبان انگلیسی برای افراد مبتدی منعکس کنید و هم بازخوردهای دانش آموزان و کاربران موفق در این زمینه را انتشار دهید.

 4- اپلیکیشن آموزش انگلیسی Mosalingua 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

یکی از رایج‌ترین و آزاردهنده‌ترین مشکلات فراگیران زبان مشکل فراموشی لغات پس از مدتی کوتاه است. اپلیکیشن Mosalingua  با استفاده از متد SRS  ( نرم‌افزار تکرار بافاصله – Spaced Repetition Software) به حل این معضل پرداخته است. این نرم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی‌شده که دقیقاً قبل از آنکه لغات را فراموش کنید به‌مرور آن لغات می‌پردازد.

فرض کنید یک کلمه را سه ماه بعد از یادگیری فراموش می‌کنید. اپلیکیشن Mosalingua   به شما کمک می‌کند تا یک یا دو هفته قبل از فراموش‌شدن لغت آن را مرور کنید. همچنین این اپلیکیشن بر روی ۱۵۰۰ لغت از مهم‌ترین کلمات کاربردی و روزمره تأکید می‌کند. بنابراین برای افراد مبتدی این افزونه بسیار کاربردی هست.

5- آموزش زبان انگلیسی Expert

Image result for ‫آموزش زبان انگلیسی expert‬‎

 یادگیری زبان با تماشای فیلم و گوش دادن آهنگ، آموزش از طریق گوش دادن به داستان و کنفرانس های واقعی، جعبه لایتنر

اکسپرت برای آموزش دست روی روش بسیار مؤثری گذاشته که شاید بسیاری از ما به طور غریزی زبان را به همین طریق یاد گرفته ایم: آموزش از طریق فیلم و سریال زیرنویس دار، آهنگ های خارجی، داستان و گوش دادن به کنفرانس ها و سخنرانی های واقعی.

البته متد آموزش چهار مهارت کلاسیک Reading, Listening, Speaking و Writing هم در این اپلیکیشن مشاهده می شود، بنابراین با یک پکیج کامل مواجه هستید. اکسپرت لغات ضروری انگلیسی را با جعبه لایتنر به شما آموزش می دهد، و یک دیکشنری درون برنامه ای بسیار عالی هم دارد که با آن هیچ اصطلاحی در محیط اپ برایتان نامفهوم باقی نخواهد ماند.

برای دسترسی به تمام امکانات برنامه کافیست ۱۵۰۰۰ تومان بپردازید که با این سطح از امکانات و عملکرد خوب اپلیکیشن مطمئنا ارزشش را دارد.

 




:: برچسب‌ها: انگلیسی , اپلیکیشن آموزشی , آموزش , زبان , اپلیکیشن موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: